Viktig information från Tele2 till våra hyresgäster!

tv-skärm och tv-dosa

Vi vill påminna dig som ännu inte beställt TV-box från Telia att göra det. Tele2 har förlängt utrymmet för förändringen med en månad, men efter den 31 januari 2023 kommer uttaget från Tele2 att sluta fungera. Då kan du inte längre se basutbudet från Tele2, och inte heller använda dig av det uttaget för anslutning till internet.

Tele2 kommer i mitten av december skicka ett brev till de hyresgäster som har befintligt abonnemang med information om flytt av ditt abonnemang.

Flytten till Arvika Kommunnät kommer att ske under andra halvan av januari 2023.
De kunder som behöver ny utrustning från Tele2 får den skickad hem till sig cirka en vecka innan flytten sker.

Tänk också på leveranstiden, så du slipper bli utan kanaler i december. För att beställa box från Telia, gå in på Telias webbplats telia.se Länk till annan webbplats. eller kontakta deras kundtjänst, telefon 020-20 20 70.

För internettjänster kontakta Arvika Kommunnät
Tfn: 0570-76 40 76

Sidan uppdaterad 2022-12-14