Så här felanmäler du
För att felanmäla - klicka på symbolen "Felanmälan" eller Mina sidor på startsidan. När du loggat in med bank-ID eller personnumer och lösen går du vidare till "kontrakt" och "skapa serviceärende". Beskriv sedan ditt ärende och skicka iväg din felanmälan. Den går då direkt till din fastighetsskötare.
Tänk på att vi räknar numrering på sovrum och WC från vänster sida från din ytterdörr och medurs. Har du flera våningar i din lägenhet så räknas alltid exempelvis WC på entréplan som nr 1.
Vid akuta ärenden och störningar utanför ordinarie kontorstid kan du ringa ett telefonnummer - oavsett om det är dag, kväll eller helg (du kanske har blivit utlåst, fått en vattenläcka eller annat av akut karaktär). Tfn:0570-818 88
Dagtid når du vår ordinarie personal, medan kvälls- och nattetid, samt helger är det vår fastighetsjour som tar emot ditt samtal.